Het beheren van de leveranciers (de telers) is een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Naast de basisadministratie van gegevens over de telers wordt in dit onderdeel de tracering van producten, de certificaten van de telers en de afrekeningen met de teler georganiseerd.
Door middel van traceercodes kunnen producten tot het perceel herleid worden. Door gegevens als zaaidata, ras en certificaten te koppelen aan de traceercode voldoe je aan alle vereiste rondom traceerbaarheid
Certificering
Upload de certificaten van de teler in AGFadmin. Ons systeem verteld je wanneer een certificaat bijna verloopt. Worden er producten van een teler geleverd zonder dat er een geldig certificaat in het systeem staat? Dan krijg je direct een melding.
Afrekening
Er bestaan diverse constructies om met een teler af te rekenen. Ons systeem houdt exact bij hoeveel product er binnen is gekomen, hoeveel er is verkocht en welke kosten hier voor zijn gemaakt. Zo kan er een volledig transparante afrekening met de teler worden gemaakt. Benieuwd naar alle afrekenmodellen? Lees dan hier verder
Basisgegevens
Sla alle basisgegevens van je teler op. Ook afspraken over de samenwerking kunnen opgeslagen worden in AGFadmin.